11 Ocak 2012 Çarşamba

ANLATIMLI BİLEKLİK YAPIMI


Hayırlı bir gün diliyorum herkese...
Nasılsınız bakalım
Ben bu takı işlerine fena halde kaptırdım kendimi
Çok zevk alarak yapıyorum yaparken...
Bugün de bu bilekliği yaparken aşama aşama görüntüledim ve sizlerle paylaşmak istedim...
Yapacak olanlara şimdiden kolay gelsin :)

 MALZEMELER:

6 mm kristal
4 mm kristal
Kum boncuk
2 adet bit
20'lik misina
Hayalet tel yada 25 lik misina
İstediğiniz şekilde tekli kapama

YAPIMI:

Hayalet telden bileğinizden biraz uzunca kesin.
Önce biti sonra kapamayı takın ve taktığınız bitten geçirin.

Düz penseyle biti ezip teli sıkıştırın.



6 mm'lik kristalleri tele dizin, tekrar bit ve kapamayı takın, teli geri dönüp takılan bitten geçirin ve düz penseyle sıkıştırın.

İğneye 1,5 metre kadar misina geçirin. Bitin hemen dibinde düğümleyin. İğneyi 2 kristalden geçirin.


İğneye 4 kum, 1 4mm'lik kristal ve tekrar 4 kum boncuk takın.


Başlangıçtaki 6mm'lik iki kristanden geçirin.

Aynı işlemi bir kez daha yapın...



İğneyi üsteki 6 mm'lik tek kristalden geçirin


İğneye tekrar 4 kum, 1 4mm'lik kristal ve 4 kum takıp geri dönerek altta kalan 6mm'lik 2 kristalden geçin .


Tekrar 4 kum, 1 4 mm'lik kristal ve 4 kum takıp alttaki 6 mm'lik 2 kristalde geçin.

Ve işlemleri bu şekilde tekrarlayın.



1,5 metre misina bir seferde yetmediği için yürütüp sağlamlayın ve yeni bir misina takıp işlemlere devam edin..

veee sonuç


anlaşılmayan yer varsa belirtin yardımcı olurum ;)

29 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın canım, emeklerine sağlık.

    Ben kolye ucu veya yüzük yapımlarını bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş ve ne güzel anlatmışsın şimddi malzeme olsa kolayca yaparım okadar yani,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun ne güzel anlatmışsın..

    YanıtlaSil
  4. çoook güzel olmuş canım ellerine sağlık ne kadar anlaşılır olmuş resimlerle anlatımın.. malzemem olsa heves geldi hemen yapacam :)

    YanıtlaSil
  5. detaylı anlatım için çok teşekkürler, çok şık bir bileklik:)))

    YanıtlaSil
  6. hakkını helal et bacım bizim için bir sürü zahmet vermişsin kendine, çok güzel olmuş çok güzel anlatmışşın ellerine sağlık, ALLAH razı olsun senden

    YanıtlaSil
  7. ne kadar emek ve sabır isteyen bir iş
    ama sonuç muhteşemmmmm
    emeğinize sağlık.......

    YanıtlaSil
  8. Lacivert taşı çok severim.Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. papatya prenses, inşaAllah yapıp görüntülersem yayınlarım canım :)

    YanıtlaSil
  10. anne eli gibi, başlarsan bırakamassın o kadar zevkli yani :)

    YanıtlaSil
  11. Fatma, hevesin kırılmasın inşaAllah :)

    YanıtlaSil
  12. Nolesse, rica ederim efendim :)

    YanıtlaSil
  13. Ruveyda, helal olsun canım :)

    YanıtlaSil
  14. pembe kekik,genelde sattığım işlerde lacivert tonları zaten

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşım süpersin. Bileklik çok güzel olmuş, anlatman da harika olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. canım ellerine sağlık. benimde eski mesleyimdir. Uzun yıllar fir firmanın aksessuarları hazırladım. Bu modelleri olgunlaştırma enstütüsünde öğrencilere gösterirdim. Fekat senin renk seçimin harika olmuş. tebrik ederim. Başarılar

    YanıtlaSil
  17. Reyyan'cım merhaba sayfanı tesadüfen buldum harik şeyler yap
    mışsın ellerine,emeğine sağlık.Ben
    de beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. ya ben bu bilekliği çoook beğendim... Rengine bittim...
    Ellerina sağlık...

    YanıtlaSil
  19. Ηeу I κnoω thіs іs οff tορic but I wаs wοnԁering if уou kneω of аny
    wіdgets I cοulԁ add to my blog that аutomatіcаlly tωeet my nеwest
    twitter uρԁates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Here is my weblog ... SEOPressor

    YanıtlaSil
  20. Saved as a favorіte, I love your ωebsitе!


    Also visit my рage :: SEO Wordpress Plugin

    YanıtlaSil
  21. Τhat iѕ reаlly attention-grabbing, Yоu're an overly skilled blogger. I have joined your rss feed and stay up for searching for extra of your great post. Also, I have shared your web site in my social networks

    Also visit my blog post ... http://www.youtube.com/watch?v=7c29iRk2vPI

    YanıtlaSil
  22. merhabalar esra ben..gerçekten harika olmuş ellerinize sağlık.bende yuvarlak kristallerden yapıyorum.sizde kırmızı model yapmışssınız ondan.sizde piramit kristal olan yerler bende yuvarlak olandan yani.çokda güzel anlatmışsınız ama benim yaptıklarım sabit durmuyor bazen öne doğru geliyor yanlar.tamamen bitince bu sorun ortadan kalkar mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimkinde de aynı sorun oldu
      lakin misina yerine boncuk ipi kullanınca daha düzgün oluyor.
      tavsiye ederim esra hanım ;)

      Sil
  23. Cevabinizi simdi okudum:)cok teşekkür ederim Reyyan Hanim bende oyle denicem ayrica miraciniz mübarek olsun.selam ile.sevgiler;)

    YanıtlaSil
  24. Great blog you've got here.. It's difficult to find high-quality writing like yours nowadays.
    I honestly appreciate people like you! Take care!!

    Here is my page ... seo (seofornown4eva.com)

    YanıtlaSil
  25. Merhaba! Kenar kum boncukları anlamadım. Kenar boncuklarda bağlantı var mı? Ben yaptım sizinki gibi durmadı. Ellerinizle sağlık... Teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...